جالب ترین ها

۳۱ام اردیبهشت ۱۳۹۶ سایر بخش ها

برنامه غذاى سالم براى هر روز 2018 – 2017

Healthy food plan for each day of 2018 – 2017

توجه برنامه غذای زیر برای کسانی در نظر گرفته می شود که پیش فرض تناسب اندام مناسب رو دارا باشند.


غذاى سالم براى هر روز
1-صبحانه
روز اول
نصفه پیمانه (oatmeal)رو با شیر سویا و یا شیر بادام مخلوط میکنیم ،به همراه یک مشت بادام، Blueberries و نصفه قاشق چایخورى دارچین
روز دوم
3 عدد تخم مرغ آب پز (فقط یکى از زرده تخم مرغ ها رو باید بخورم ،همراه با 1/2 نان پیتا قهوه اى یا به جاى تخم مرغ، یک تیکه کوچک ماهى سلمون
روز سوم
ماست طبیعى مخلوط با یک پیمانه کوچک توت فرنگى،موز،یک مشت گردو و نصفه قاشق چایخورى دارچین.
براى نوشیدنى صبح :
نوشیدنى سبز Green-smoothie
خیار،کرفس،کمى زنجفیل،لیمو ترش و یک قاشق غذا خورى تخمه کدو،گل آفتابگردون و کنجد ‎2-ناهار
‎قبل از ناهار سالاد ضرورى هست-سالادى مخلوط از کاهو،اسفناج،فلفل سبز،پیازو خیار
‎یک عدد سیب زمینى کوچک Sweet-potato پنیر بدون چربى Cottage-cheese یا 160 گرم تن ماهى
‎5 قاشق برنج قهوه اى به همراه یک پیمانه سبزیجات مثل لوبیا سبز،اسفناج،مارچوبه،کلم سبز مخلوط شده با کمى روغن زیتون
‎ماکارونى قهوه اى Brown-pasta به همراه یک پیمانه سبزیجات Green vegetables ‎سوپ عدس (به سلیقه خودم)

3-شام
یک عدد سینه مرغ به همراه کلم سبز و سالاد سبزGreen-saladیا 250 گرم ماهى سفید یا 230 گرم Steak به همراه سالاد سبزGreen-salad با لیمو ترش یا کمى سرکه +کمى روغن زیتون
Snacks :
یک لیوان چاى نعنا یا چاى سیاه
یک لیون قهوه 2 عدد میوه (به انتخاب خودم)
یک مشت آجیل مخلوط
نوشیدنى سبز

برنامه غذاى سالم براى هر روز 2018 – 2017


برچسب ها

مطالب پیشنهادی ایرانیا که شاید مفید باشند برای شما

نظر شما در مورد این مطلب : (پس از نوشتن نظر برای ثبت به سوال امنیتی زیر پاسخ دهید جهت تشخیص شما از رباط)